کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدام سایت‎ها در اولویت رتبه‌بندی گوگل قرار می‎گیرند؟

گوگل گفته که درصفحه نتایج جست‌وجو اولویت رتبه‌بندی را به وب‌سایت‌های امن‌تر خواهد داد.


http://www.citna.ir/sites/default/files/Google-Search-in-depth.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل از
سیتنا؛ موتور جست‌جو به صورت آزمایشی، صفحاتی را که از پروتکل رمزگذاری‌شده HTTPS استفاده می‌کنند، به طور پیش‌فرض بالاتر در نظر می‌گیرد و حالا آن را در الگوریتمش رسما استفاده خواهد کرد.

 

گوگل می‌گوید: «ما نتایج مثبتی داشته‌ایم بنابراین شروع به استفاده از HTTPS به عنوان یک عامل رتبه‌بندی هستیم».

 

این تصمیم می‌تواند سایت‌های بیشتری را تشویق به استفاده از رمزگذاری کند که آنها را در مقابل نفوذ مقاوم‌تر خواهد کرد.

 

رمزگذاری در جهت بهم زدن دیجیتالی داده‌های رد و بدل شده میان کاربر و یک سرویس آنلاین استفاده می‌شود تا از استراق سمع اطلاعات توسط غریبه‌ها جلوگیری شود.

 

این روش توسط بسیاری از سایت‌ها با نمایش یک علامت قفل‌شکل کوچک در کنار نشانی سایت استفاده می‌شود. این نشانی با HTTPS آغاز می‌شود که S مخفف secure یا امن است.

 

اما برای بسیاری از شرکت‌ها از سراسر وب، افزودن امکان رمزگذاری مستلزم زمان و هزینه افزونی است.

 

جیسون هارت، از شرکت مشاور حفاظت از داده‌های سیف‌نت می‌گوید: «پیش از این سازمان‌ها به علت هزینه‌ها یا ترس از کاهش سرعت سایت از رمزگذاری وب‌سایت خودداری می‌کردند. اما در حال حاضر فناوری‌های رمزنگاری با سرعت بالا در دسترس است که به این معنی است که دیگر هزینه و سرعت دغدغه‌ای محسوب نمی‌شود».

 

«پس دیگر هیچ بهانه‌ای برای انتقال یا ذخیره هر اطلاعاتی به صورت متن ساده وجود ندارد. هر شرکتی دوست دارد که رتبه‌بندی مطلوبی در گوگل داشته باشد، بنابراین به نفش است».

 

گوگل اعلام کرده که پیش از این، رمزنگاری‌شده بودن یا نبودن یک وب‌سایت تاثیری در رتبه‌بندی سایت در گوگل نداشت.

 

زینب آیت بهجی و گری ایلیس از شرکت پوگل در نوشته‌ای وبلاگی می‌نویسند: «در حال حاضر این موضوع تنها یک عامل است و کمتر از ۱% نمایش جهانی را در بر می‌گیرد و کمتر از عوامل دیگر مانند محتوای باکیفیت بالا به آن ارج نهاده می‌شود تا به صاحبان وب‌سایت‌ها فرصت کافی برای انتقال به HTTPS داده شود».

 

آنها می‌نویسند:‌ «اما با گذشت زمان ممکن است که به این عامل بهای بیشتری بدهیم. چرا که می‌خواهیم صاحبان وب‌سایت‌ها را تشویق کنیم تا از HTTP به HTTPS بروند تا هر کسی در وب احساس امنیت کند».

 

دیوید دروموند، یکی از مدیران حقوقی گوگل پیشتر گفته بود که ایالات متحده نیاز به تغییر رویکرد خود برای بازیابی اعتماد در اینترنت دارد.

 

در سال ۲۰۱۱ گوگل HTTPS را به طور پیش‌فرض به خدمات محبوب ایمیلش، جیمیل افزود.

یاهو هم داده‌های همه کاربران خود را در ماه مارس ۲۰۱۴ به یک سرور امن منتقل کرد و فیسبوک هم مرور امن داده‌ها را به صورت پیش‌فرض از ژوئیه ۲۰۱۳ فراهم کرده است.

 

انتقال شرکت‌های بزرگ فناوری به رمزگذاری از زمانی تشدید شد که ادوارد اسنودن ادعا کرد که آژانس امنیت ملی آمریکا NSA و ستاد ارتباطات دولت انگلیس از فناوری‌های مختلف برای جاسوسی از شهروندان استفاده می‌کنند. این موضوع بحث‌های گسترده‌ای را درباره امنیت سایبری و حریم خصوصی در ابعاد جهانی موجب شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22070 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/05/21 تعداد مشاهده: 1458
سافت گذر